Tallinna Kristiine Gümnaasiumi 2023/2024 õppeaasta arengueesmärgid ja peamised tegevused
- “Tallinna Kristiine Gümnaasiumi arengukava 2024-2029” kinnitamine ja sellest lähtuvalt tegevuste planeerimine.
- Uute õppekavade arendustegevused, milles keskendutakse:
- Õpetada ja motiveerida õpilast iseseisvalt õppima ja vajadusel abi küsima
- Õpilase arengust lähtuv ja õppimist toetav hindamine
- Kaasav haridus – muukeelne õpilane, HEV õpilane tavaklassis
- Eesti keele kui võõrkeele tulemuslik õpetamine
- Mitmekesine õpiruum (kooliõues, looduses, linnaruumis, ettevõttes, mäluasutuses, teaduskeskuses, looduskoolis, virtuaalses keskkonnas)
- Siduda teema-aastad ja huvitegevus õppekavaga
- Ülekoolilise “Koostööpäev” formaadi edasiarendus koostöiste õpioskuste arendamiseks
- Aktiivsed tegevused vahetundides õuevahetunnid, virgutusminutid
- Tallinna 2023-2024 teema aastaga seotud tegevused lülitada õppeprotsessi:
- September- keeleõppekuu
Oktoober- hõimukuu
November- maailmahariduse kuu
Detsember- traditsioonide kuu
Jaanuar- mitmekultuurilisuse kuu
Veebruar- kodukuu
Märts- sõnakunsti kuu
Aprill- Nutikuu
Mai- Euroopa keelte kuu
Juuni- laulu-ja tantsukuu
Juuli- mängukuu
August- mõistatuste-ja vanasõnade kuu
- Õpetajate järelkasvu tagamine õpetajaametit väärtustades, sh. töötajate erialase pädevuse, vaimse ja füüsilise tervise toetamise kaudu.
- Töötajate, õpilaste ja lapsevanemate pidev nõustamine ja kiire info liikumine tagab rahuliku koolielu toimimise.